Mai nins

Si-mi tremura mana pe penita, la fel ca atunci cand incercam sa-ti desenez literele incalcite. Au trecut multe ierni peste mine de cand nu ne-am vazut. Au fost si zapezi mari si uscaciune, dar uite-ma ajuns cu bine. Mi-a fost dor.

Mi s-a uscat gandul de atata tacere si-aveam un infinit sa-ti povestesc. Am uitat, azi sunt mai nins pe tample. E cald aici, la tine, uitasem ca-ti furnica urechile si ti se umezesc ochii. Sa ma ierti c-am fost plecat si nu ti-am spus. Nu ma certa si hai mai bine invata-ma din nou sa traiesc. Nu-mi vorbi in cuvinte destepte, ci aseaza-mi iar gandul pe hartie, cum doar tu stii s-o faci. Adu si vinul, sa ne imbete prosteste pana la ivirea zorilor, mai e putin si ne prinde vara. Stai sa-mi caut uneltele si-apoi scriu. Pune-ti degetele mainii stangi la tampla si lasa ideile sa curga, reci. Smulge-te din mine si iesi afara, ca trenul din gara.

