Teapa hipermarketimobiliar.ro 2

Dupa ce au incercat lamentabil sa denatureze informatiile publicate, vestita firma hipermarketimobiliar a inceput denigrarea mea in training-uri. Atunci cand oamenii intreaba de ce scrie nenea asta ce scrie, li se spune ca a fost alegerea mea si ca eu am incercat sa introduc un program al meu si ca nu mi-a convenit nimic. Bineinteles, ce altceva ar putea sa spuna? Dar mie imi vine o intrebare: care om, ce are nevoie de un job, gaseste unul care este ok, si pleaca? Asa ca ma mir cat de limitati pot oamenii astia fi. Mai nou, se pare ca am avut ceva efecte cu aceasta controversa pentru ca au inceput sa-si sune operatorii sa se duca la munca, dupa ce ei au refuzat sa se mai duca. O sa va tin la curent cu noile rahaturi pe care le fac cei de acolo.

Puteti sa dati link-urile mai departe pentru altii. Poate reusim cumva sa ii rasturnam pe teparii astia.

11 thoughts on “Teapa hipermarketimobiliar.ro 2

  1. PS:
    Recomandari

    HR Manager, Sc. Imagistica Srl, Cluj-Napoca
    • GILDA ALBON (Furnizor servicii)
    “Scrisoare de recomandare

    Domnul Alexandru Dumitriu a fost angajat al S.C. Imagistica Advertising S.R.L., in departamentul de resurse umane din luna martie pana in luna octombrie a anului 2009.
    Dl. Alexandru Dumitriu a desfasurat activitatea de manager resurse umane si a raspuns cu profesionalism si eficienta cerintelor firmei. In toata aceasta perioada a demonstrat ca este un om serios si perseverent, calitati care i-au adus rezultate excelente, contribuind deopotriva la atingerea obiectivelor pe departament.
    Dl. Alexandru Dumitriu este ordonat, atent la detalii, ambitios si analitic, aceste calitati ajutandu-l sa demonstreze in activitatea desfasurata un nivel inalt de profesionalism, avand, de altfel, capacitatea de a se adapta la schimbare si de a dezvolta abilitatile sale de relationare cu oamenii si gestiune de personal.
    Luand in considerare abilitatile de comunicare si de a rezolva diverse probleme, si de asemenea, cunostintele acumulate , sunt convins ca Dl. Alexandru Dumitriu va putea face fata oricarei provocari si se va descurca in orice job ce implica relationarea interpersonala.

    Gilda Albon
    Administrator

    Te rog sa te interesezi cine este Imagistica si cu ce conturi au lucrat ei. Skoda, Polus Center, etc.

  2. Salut,
    In unul din comentariile tale ai spus asa : “Iar in legatura cu experienta mea de call center, cel putin in cv-ul meu se poate vedea ca am lucrat pentru una din cele mai mari companii de call center din Cluj-Napoca, o companie cu 350 de angajati, nu cu 10 ca ai dvs. Mai mult de atat, mi-am facut treaba atat de bine incat aceasta companie imi asigura recomandarea oriunde as vrea sa lucrez pe aceeasi filiera. ” – Acesta este motivul pentru care ti-am atras atentia vis-a-vis de experienta ta. Daca erai atat de bun, pe cat incerci sa dovedesti, nu cred ca era cazul sa te duci la un call center, pe un post de entry-level, unde conditiile nu sunt cele asteptate pentru un om cu experienta in munca, lucru de altfel foarte normal. De asemenea, am facut referiri la faptul ca tinerii romani nu sunt obisnuiti sa munceasca asa cum ar trebui, iar tu ai spus asa: ” Am venit sa lucrez in call center, pentru ca mi-am schimbat domiciliul din Cluj la Bucuresti, iar cum afara este criza si in orasul acesta nu am relatii,”. Vechile obiceiuri gen “pile si relatii” nu se schimba in mentalitatea noastra si ne obliga sa asteptam sa pice din cer intotdeauna ceea ce este mai bun. Cum ai zis si tu, trebuie sa iti dai tot interesul, sa muncesti si sa reusesti sa iti atingi obiectivele.
    Ai inteles gresit, ceea ce am exprimat cu un call-center profesionist. NU AI PAUZE, bani in plus fata de salariu nu primesti, pe cand la hipermarket imobiliar asta se intampla foarte des. Cat despre fluxul de personal, este ceva absolut normal. IN vanzari la telefon fluxul depaseste 70-80%, fapt dovedit, pentru ca este un job in care nu reusesti sa rezisti psihic foarte mult. In primul rand te plafonezi, in al doilea rand stres-ul si agitatia, nu iti confera cel mai bun mediu. Nu numai la Hipermarket Imobiliar este fluxul acesta, ci peste tot unde se face telemarketing. Spun asta, pentru ca intamplator am vazut multe situatii de acest gen si m-am obisnuit cu ele si nu mi se mai par iesite din comun.
    Legat de banii oferiti de la Hipermarket Imobiliar, te rog sa imi arati, O SINGURA persoana, care dupa 1 luna de zile de lucru nu a luat banii cuveniti. Una singura ! Si nu cu vorbe, cu dovezi si atunci te voi crede. Daca te legi de persoanele care au stat 1 zi, 2, o saptamana, nu au relevanta. Tu daca ai avea un bussines, si dupa 1 saptamana ti-ar pleca un angajat din motivul “x” , indiferent de natura lui, nu stiu daca l-ai plati. Oricum cazurile de acest gen, sunt foarte putine. Vorbim de lucruri concrete si normale. Tu ai stat 4 zile sau cat ai stat si tragi concluzii. O analiza logica si normala se face dupa cel putin 1 – 3 luni.
    Si inca ceva. eu nu am folosit la adresa ta, apelative de genul “puiule” etc, iar modul tau de abordare nu face decat sa imi intareasca cuvintele din primul comentariu.
    Si am tot dreptul sa imi dau cu parerea, pentru ca intamplator, sunt in tema cu ce se intampla acolo si exagerezi. Nu spun ca lucrurile sunt perfecte. Nicidecum ! Dar nici in lumina in care le prezinti tu !
    Cred ca ar trebui sa judeci la rece, sa tragi concluzii fiind putin empatic, si sa mergi mai departe. Concluzia este ca tu nu te-ai potrivit cu ei sau ei cu tine. E putin important ! Insa duci aceasta situatie la extrem, fara niciun motiv intemeiat.

    1. N-am sa mai lungesc aceasta polemica inutila cu tine, pentru ca undeva acolo stii foarte bine ca ceea ce se intampla acolo este gresit, nu stiu de ce si care sunt interesele tale de a sustine contrariul, dar pot garanta ca daca te-ai uita putin in oglinda ti-a da seama ca sustii o cauza gresita. Si pentru informatia ta, cand un call center incepe sa aiba migratie de 70-80% inseamna ca ceva merge teribil de prost acolo. Cat am condus dept. de resurse umane migratia nu a fost mai mare de 14%. Asa ca te rog, daca vrei neaparat o dicutie pe tema call center, documenteaza-te, intreaba pe la companiile cu acest specific si apoi discutam. Pana atunci consider ca este inutil sa am o dezbatere cu tine, atata timp cat nu esti in tema. Nu am timp sa bat saua ca sa priceapa calul. Eu am spus ce am avut de spus. Nu incerc sa conving pe nimeni sa nu se angajeze acolo si doar trag un semnal de alarma. Fiecare este responsabil pentru deciziile lui. Doar atat am considerat ca este responsabilitatea mea, sa dau mai departe. Fiecare merge pe ce principiu vrea, ori pe crede si nu cerceta ori se frige pe barba lui and that’s that.
      Servus si numai bine!

    2. Sunt de acord cu ce spui, insa tu confunzi cred, putin lucrurile. Eu vorbeam STRICT despre call-center, avand ca obiect de activitate outbound – telemarketing – vanzari servicii / produse. Fluxul, este peste 70-80 % si sustin asta. Si nu ma refer la HPIMOB, ma refer si alte societati, care au proiecte in acest sens, societati vazute si testate personal, din pozitia de HR sau management. Daca vorbim despre INBOUND, BACK-OFFICE, etc. da, ai perfecta dreptate. Iar ceea ce spun cu fluxul de angajati in vanzari este si in strainatate. In acelasi timp, multe dintre societati prefera acest flux, strict din punct de vedere bussines. Ex: Se prefera, schimbarea o data la 3 luni, pentru ca respectivele cheltuieli sunt mai mici, in speta contract perioada determinata, salariu de inceput 900-1200 lei, si punct. Decat sa dezvolte in continuare, prefera sa schimbe si sa dezvolte strict entry-level. Daca ai lucrat in pozitia de HR Manager stii foarte bine ce spun aici. Din pacate, asta se intampla la noi, fara o cultura organizationala bine structurata. Obiectivul sunt banii, nu fidelizarea angajatului, care daca vrei sa fiu cinic, este ceva normal, daca vrei sa fiu moral, este anormal. Tu generalizezi si te legi de o structura unde ai lucrat si functiona, in realitate restul e tacere, ca sa parafrazez. De aceea am sustinut ca esti prea aprins si generalizezi orbeste.
      Succese

      1. Strict la ramura outbound ma refer si eu. Domeniul meu a fost numai de vanzari, servicii, respectiv serviciile celor de la Vodafone, RDS, Eufonika, etc in ambele companii de call center in care am lucrat. Si nu, nu aveau salarii uriase pentru ca eram parteneri, incepeau de la 800 de lei pe 8h de luni-vineri. Iar la 350 de angajati eu aveam o rata de migrare de 14% maxim, asta in octombrie cand incepea scoala. Iar la cei de la back-office aveam migrare sub 2% asta eventual daca dadeam pe careva afara. Poate studentii clujenii sunt mai responsabili decat bucurestenii, dar eu nu am auzit de rata de migrare 70-80% pe call center, fie el outbound, inbound sau cash collection. Iar eu m-am legat de hipermarketimobiliar pentru ca acolo daca stai sa analizezi dpdv strict a ceea ce inseamna un call center, scuza-ma dar nu este nici pe departe. Acolo e o idee de a face bani din anunturile imobiliare gratuite postate pe net cu o cheltuiala minima. Ideea este foarte buna, dar sustin in continuare, acela nu este un call center. Poate decat “call”. Si scuza-ma la capitolul conditii ar putea sa umble drastic pentru ca altfel nu se deosebesc prin nici-un fel de agentiile imobiliare care te platesc la comision. Si nu cred ca este drept din cauza lipsei de infrastructura sa fi nevoit a sta in plus peste programul tau normal. Carte de munca nu exista, e pe baza de mandatar, iar conditiile contractuale lasa de dorit. Practic esti cu fundul gol la populatie acolo. Nu ai nici-un drept asigurat. Daca stau si ma gandesc ca am inceput o companie, cu fostul meu angajator, de la 35 de oameni si o echipa de 7 oameni au dus compania asta la 2 sedii unul de 1400 mp in care intrau 600 de FTE si unul de 120 mp, partener pe Vodafone si 350 de angajati, presupun ca am totusi o mica idee de ce inseamna call center. In special ca am lucrat pe toate bransele: operator, TL, Project manager, Trainer, HR, Moasa comunala, psiholog, etc. Practic cunosc toata structura unui call center de la negocierea contractelor, pana la training-uri de motivationare, spalari de creier, etc. De aceea am sa sustin mereu ca ceea ce se intampla la hipermarket nu este in regula. Idee buna, bine pusa in aplicare dpdv al firmei, costuri minime, obligatii la fel, dar pentru oameni nu e ok, oricat de vanzatori ar fi ei.
        Servus si numai bine!

  3. Salut,
    Mi se pare ca esti putin frustrat. Ai spus si in articolul anterior, despre experienta ta nemaipomenita si despre studiile tale bune, in comparatie cu cei ce lucreaza in firma respectiva. Acum, da-mi voie sa te intreb si eu: Cum se face, ca tu cel care critici atat de acid aceasta firma despre care, practic, nu stii nimic cu adevarat, nu ai un job stabil ? Cum se face ca nu ai reusit o evolutie ierarhica, si ai venit sa te angajezi din nou, la un call-center ? Criticile, parerile si lucrurile rele ies imediat la iveala. Si sunt foarte simplu de construit. Realizarile nu se vad niciodata imediat.
    Inca ceva, strict o parere personala, cei despre care tu spui, ca au fost “tepuiti”, iti garantez eu ca si-au primit banii meritati. Cei care au muncit cu adevarat, si-au dat interesul, au fost corecti, au fost remunerati si in plus. Problema a 80 % din cazurile, “tepuite” este ca vor sa munceasca putin, pe bani multi. Te invit sa mergi la un call-center profesionist din Bucuresti, cu calculator si casca, sa intrebi de un salariu de inceput de 900 lei maxim, program in ture de cate 8 ore, fara pauze. Am peste 10 exemple pe care le cunosc.
    Faptul ca noi, tinerii romani, nu suntem obisnuiti sa muncim asa cum trebuie, nu este o scuza pentru astfel de articole “propagandiste” .
    Nu ma vei impresiona cu nimic, daca imi vei raspunde in acelasi stil acid, fara noima si fara nicio logica. Incearca te rog, sa citesti cu atentie comentariul meu si sa-l analizezi asa cum trebuie, pentru ca, inteleg ca ai aceasta capacitate.
    Si ca un final, nu lucrez la Hipermarket Imobiliar.
    Succese

    1. Salut,
      In primul rand la capitolul experienta mea las-o nitel mai usor ca n-ai stat la fundul meu sa vezi unde si ce am lucrat, pe cand eu am trecut pe la hipermarketimobiliar. Am venit sa lucrez in call center, pentru ca mi-am schimbat domiciliul din Cluj la Bucuresti, iar cum afara este criza si in orasul acesta nu am relatii, cu siguranta un timp accept si acest job. In primul rand pentru ca nu ma feresc de munca, in al doilea pentru ca daca esti bun pe meserie ai sa ajungi acolo unde iti propui. Nu te poti astepta sa te duci intr-o companie si sa ajungi imediat pe pozitie de management, incepi de jos ca toti. Dar cred ca aceasta conceptie este straina de tine. Ma bucur ca ai folosit termenii “call center profesionist” adica exact ceea ce hipermarketimobiliar nu este. Si da prefer sa lucrez acolo pe un salariu de 900 de lei de l-v, carte de munca, etc (si cu pauze crede-ma) decat sa muncesc la hipermarketimobiliar pe un program de 9 ore la 8 ore (conform matematicii aplicate de aceasta firma) si sa plec cu mana-n cur acasa dupa 1 luna de zile. Cu siguranta daca oamenii aia care au lucrat acolo chiar isi luau banii nu exista atat rulaj de personal si unii dintre ei chiar mai existau pe acolo. Sa nu-mi spui ca au fost toti emo si si-au dat demisia in grup ca nu sunt dispus sa te cred. Cu siguranta nu exista asemenea rulaj de personal, ca din cate am inteles din 18 persoane cat au inceput cu mine, a mai ramas 1, daca o mai fi si acela pe acolo. Sa trecem mai departe totusi. Lasa-ma cu ideologia ta ca tinerii romani nu stiu sa munceasca. Puiule eu muncesc de la 16 ani, de cand m-a injurat taicame-o ca i-am cerut bani, asa ca pana la 24 sa faci tu o socoteala cam cati ani de munca am eu si sa te gandesti cam cati ani de munca ai tu. Si crede-ma ca n-am nici-o pasiune bolnava sa ma iau de firme fara motiv, de fapt asta este si prima de care ma iau, dar prea sunt unii nesimtiti si le merge domn’le, le merge. De aceea cand exista niste tepari ca astia, cineva trebuie sa latre. Si in fine ultimul aspect, cred ca frustrarea cade pe hipermarketimobiliar pentru ca am inteles ca sunt ceva probleme la recrutari de cand cu aceasta “campanie de promovare” (gratis pe deasupra), frustrarea nu are ce cauta la mine pentru ca nu ma afecteaza cele intamplate catusi de putin, iar draga Filip, nu te cunosc, probabil ca nu ma cunosti, de aceea nici nu stiu de ce iti dai cu parerea, dar te asigur ca nu incerc sa te impresionez pentru ca nu am nimic de castigat din asta, iar inteligenta ta lingvistica, logica si gandirea ta structurata de lemn ma lasa rece. Servus si toate cele bune!

    1. uhm… Ce face timpul liber din om 🙂
      Discutii, contradictii… call center si’asa este un job de tot rahatul la fel ca si omul care’si deschide un call center.
      Ne paste incalzirea globala 🙂 … voua va arde de patroni care vor sclavie pe bani putini si de romani care muncesc cu gandul la un salariu de occident.

      PS: Constiinta este doar un termen politicos pentru lasitate.

Comments are closed.