Sunt fericit mama, sunt fericit.

Am citit pe chipul tau necajit surasul cand ai vazut ca de fapt, nu te-am mintit niciodata. Si nici acum nu mint, mama. Azi noapte am visat poate pentru prima oara ingeri. Erau ingerii mei mama. Nu am auzit niciun cuvant dar am inteles tot ce mi-au spus. Nu vezi ca m-am facut “baiat mare”, mama? Simt, exist, traiesc si iubesc. Nu e o minciuna. Am visat,  si am vazut o stea cazatoare lacrimand inainte sa plece si ea, cum au plecat bucuriile vietii de langa mine.

Dar bucuriile s-au intors. Le vad in alte stele, care nu mai cad si nu mai plang, mama. Te rog, nu ma mai intreba de ce este atata liniste in jurul meu, galagiosul de altadata. Nu ma mai intreba de ce nu mai rad si de ce am privirea pierduta. Am zambetul in suflet si chipul surazand in visele mele.

Grija ta continua m-a obosit, mama. Este timpul sa te opresti. Este timpul sa nu ma mai astepti nerabdatoare doar ca sa imi pui intrebari. Nu mai am raspunsuri. Ti le vor da viata mea de acum inainte. Vei fi mandra de mine asa cum ai fost si de curand si atunci, voi sti ca in destinul meu nu vor mai exista lacrimi.

Si te rog, nu ma mai intreba pe cine iubesc. Nici tu si nimeni altcineva. Pot doar sa iti spun ca e tot un inger, cu altfel de aripi, care ma invaluie mai ales cand nu este si ma trezeste cand se apropie de mine. Care imi aduce aminte cine sunt si cum trebuie sa fiu.

Incep din nou sa fac primii pasi, mama. Si cand voi putea sa ma ridic vreau sa ma vezi, mama. Vreau sa ma vezi cat sunt de mandru ca stiu sa merg.

Da, mama, e frumoasa. Viata, nu numai ingerul, iar esti indiscreta? Ma simt liber, in sfarsit, mama si renasc in fiecare clipa. Intre timp, tu stai acolo, linistita. Intr-o zi, o sa vin la tine si o sa te privesc ca sa imi vezi inima cum bate de tare si ca sa nu te amesteci in “duelul” sufletelor.

Atat am vrut sa iti spun. Nu, nu e nicio lacrima pe obrazul meu, iar ai inceput? Nu vezi cata lumina e in mine? Cata dragoste?

13 thoughts on “Sunt fericit mama, sunt fericit.

  1. Ce frumos spune Cioranita…:) sa fim zen:) autorule nu am vazut vreunul dar daca ar avea sex(gender) unde ar fi spiritualitatea, am mai vb de imaterialitate?la urma urmei despre asta e vorba:) deja metafizic vorbind. deci conteaza

      1. pai din toate, nu?literar-transmiti un mesaj, scrii o poveste, il stilisezi.spiritual si metafiz pt ca vb de ingeri.filosofic pt ca intr-un fel e atinsa”libertatea” emotionala, spirituala cum vrei tu, si probabil si altre teme.si cred ca mai exista si alte directii din care poate fi privit

      2. Pentru ca cititorii mei sunt si mai inteligenti si mai plictisiti ca ai lor. Ai dreptate, daca nu vrei ingerii raman fara sex, dar daca inchidem putin ochii ii lasam cu. ok?

  2. Mamele stiu tot adevarul dupa sclipirea din ochi, de ce-urile apar doar pentru a se asigura ca nu e data de droguri 😀 deh, traim intr-o lume rea!
    Ingerii nu au sex, e adevarat, dar nici sufletul nu are sex, nu au decat aripi, putere si liniste :)! ZEN!

  3. Inca unul bun dus… Cum dracu’ ii scap, nu stiu?! 🙂 Anyway…era si cazul sa mai zambesti morocanosule. Be happy, fly away.

Comments are closed.