Tu esti Mircea? Da, Toyota!

Un fleac, am ciuremat-o.  Se lauda el.  Mirciulica al nostru, s-a facut baiat de oras. Nu mai merge la peste cu Trabantul, merge cu Toyota de azi. Si nu orice Toyota, ci una rosie.  Poate asa o sa aiba si el o erectie mai buna si Carmen chiar o sa-l ia de barbat intr-o zi cu soare.  Oricum ma asteptam ca din banii de-i primeste la Antena, pentru ca sta acolo sihastru si citeste ziarele pentru orbii care nu pot,  sa fie in stare sa-si cumpere singurel o masinuta . El in schimb casuna pe saracu’ babac sa-i ia Trabantelul. Pai bine mai Mirciulica, e frumos ce faci? De aia n-am sa-mi cumpar Toyota, pe langa faptul ca nu am bani, si ca daca i-as avea as cumpara orice alta marca dar nu pe-asta (am ceva cu japonezii), acum am un motiv in plus, pentru ca tontomanul asta o promoveaza. Oricum o alegere bizara din partea japonezilor, dat fiind ca Badea ar fi mai usor de asociat cu tractoarele Roman decat cu o masina de oras.

Semnat In gura mesei.

PS: Mircea, vezi ca asta merge cu benzina, nu cu diluant.

2 thoughts on “Tu esti Mircea? Da, Toyota!

Comments are closed.