Mi-e frica, mi-e frica…

Dupa ce ne-am luat de tagma masculina, am gasit recent un articol (nu spun publicatia ca sa nu fac reclama) in care gasim 5 lucruri care le ingrozesc pe femei la o intalnire. Suna cam asa:

  1. Cine o sa plateasca nota?
  2. Ce facem la finalul serii?
  3. Oare spun numai tampenii?
  4. Oare ce o să creada prietenii mei despre el?
  5. Arat bine?

Eu m-am gandit ca lucrurile se petrec altfel in capul lor si consider ca au mai mult de 5 motive.

In traducere libera, dupa cum urmeaza:

  1. Cine o sa platească nota? (Asta o avea bani la el?)
  2. Ce facem la finalul serii? (Sex oral sau doar normal?)
  3. Oare spun numai tampenii? (Ahh…daca taceam…!)
  4. Oare ce o sa creada prietenii mei despre el? (Poate ma dau aia de gol)
  5. Arat bine? (Trebuia sa-mi iau un sutien mai mic?)
  6. Sa vedem ce zice mama.
  7. Sta cu ai lui?
  8. Are rate in banca?
  9. Daca ma suna celalalt, am pus-o…

Sa le spunem ” Pisi, stai chill, ca noi oricum stim…” ?

Daca mai aveti voi vreunele, astept sa le faceti publice.

Reclamatiile si sugestiile intre orele 13-16. (Timbrate)

Semnat Loredana  a Groazei

2 thoughts on “Mi-e frica, mi-e frica…

  1. Ai dreptate intr-o mare masura,chiar ne trec gandurile astea prin cap…probabil si voua,bine…putin ajustate…altfel n-ai mai sti.O sa ma gandesc daca mai este ceva de completat.:*Semnat:un Copil :).

Comments are closed.