Euromision – Oslo 2010 un altfel de megastar

Am avut aseara curajul de a ma uita la Eurovision – Romania 2010.  Da putin sado-maso, ati spune voi. A fost o experienta care m-a facut sa imi pun castile in urechi doar ca sa pot adormii peste noapte si m-am uitat doar pentru ca o foarte buna prietena (Aminda) a fost backing voice la Ungureanu.  De unde sa incepem cu descrierea? Pai artisti-struto-camile cu niste voci de fuge lumea din gradina, compozitori care au conceput texte banale, simple, neinspirate.  Frate pentru asta iti trebuie voce, talent.  Luminita aia de la capatul tunelului, in afara de a chinui niste bieti fluturasi, pe scena n-a facut nimic, avand o voce de joagar cu dintii sariti si o piesa de pedofili, Krivach a adus o piesa care e buna pentru adormit dezaxatii de la nr. 9. Toti erau lesinati dupa o singura piesa live ceea ce imi arata ca nu e la moda felul asta de cantat in Romania. Singura care a avut ceva de spus fiind Paula Seling, care are voce dar piesele compuse sunt mizerii. Alte trei trompetiste de acolo, Dalma, Alexandra Ungureanu si Anda Adam au fost doar niste copii nereusite ale brandului “Lady Gaga”. Artisti total superficiali (restul nemeritand nici macar a fi mentionati) si nici macar o singura piesa in limba romana, ceea ce ma face sa cred ca noi concuram pentru UK.

Show-ul asta de circ de la Circul Globus a fost excelent, organizarea de rahat unde instrumentalul din piese era facut playback pentru ca nu aveau sonorizare, sponsori putini si aplauze la comanda. Un juriu format din fosile ale muzicii, de fosti ratati ai eurovision si un sistem de punctaj de nu intelege nici Euclid cum a fost conceput. Brenciu iar si-a etalat vocea de urangutan in calduri si inadaptata aia de Valentina Pelinel, in afara de faptul ca are silicoane misto, a citit toata seara glume neinspirate de pe prompter si a stat de ziceai ca are 2 afro infipti in partea dorsala. Ciudatica de Geanina Corondan, inca o data m-a convins ca nu este facuta pentru televiziune si chiar nu are nimic in comun cu asta.

Am ajuns la concluzia ca la Oslo o sa ne bata lumea cu pietre daca ne prezentam cu piesele si “artistii” astia. Eu am avut o propunere pentru eurovision dar tvr nu a vrut s-o bage in seama.  Uitati-va aici si decideti voi singuri daca nu am fi avut o sansa mai mare.

Hai ca ne-au omorat.

Semnat Merlucius

PS: Ii dau in judecata, ca sa-mi dea inapoi taxa radio-tv platita.

