Uraaa…uraaa!

Atentiune, atentiune! Dupa atatea barfe, scandaluri, show-uri de prost gust, monopolizari de rating-uri, am scapat! Deschideti sampaniile, sa curga berea, si sa avem bucate pe alese, pentru ca odata cu venirea primaverii, pleaca protagonistii serialului Tineri, de prost gust, bogati si nelinistiti. Da Virinel si Hormonica Columbeanu. Se muta in America fratilor!! Asta era supriza de care vorbea Monica. Si eu atatea ganduri mi-am facut: o fi iar gravida, se intoarce la Bacau si scapam de ea, are vreo boala incurabila, nu si-a gasit vre-o geanta de 1243213432 euro pe care si-o dorea,  etc? Dar se pare ca pana la urma e de gasca (ca berea la cutie) si ne-a pregatit o surpriza mai mare decat asteptam. Abia astept, de-acum poate am sa vad si eu la televizor 1001 auditii, telenciclopedia sau chiar desene animate.  Noi cele 21 de milioane de suflete amarate ramase in urma ii uram: CALE BATUTA!

Dar stati putin…uhh, noi de cine mai facem bascalie? Oana, Pepe, Simona, Raduleasco… bai unde sunteti toti?

