Copilu’ ne jucam Magic?

Daca mai exista ceva care ma poate oripila in lume cu siguranta am sa gasesc in mizeria asta de tara. Cred ca ati auzit cu totii de cazul “voinicului” de 86 de ani care a lasat o copila de 11 ani gravida. Un caz social pe cat se poate de tulburator, doar ca urmarile sunt si mai dezastroase. Adus in “fata marii adunari nationale” voinicul spune ca el nu a vrut sa-i faca rau si fetita venea insotita de multe ori de fratii si prietenii ei. Ca erau “camarazi de joaca”, iar daca se intampla ca ei doi sa ramana singuri, nu faceau altceva decat sa se joace, jocuri de societate. Pai bai fratele meu alb!!! Este prima oara cand aud ca septica, tabinetul, poker-ul sau pitulatea(acum depinde si ce au pitulat), lasa pe cineva gravida. Cum isi poate explica mizeria asta de dezaxat ca poate scapa cu asa ceva? Ce inseamna joc de societate? Ceva genul Magic? Adica mergem la mine, ne futem si-apoi dispari. Parca si vad explicatia in instanta ” Onorata instanta, jucam texas hold’em up, eu potul mic, ea potul mare. Dupa un schimb de mai multe maini, ne-am incins, am pariat amandoi totul, iar la river, la ultima carte, i-a intrat un “juve” si a facut o chinta mica…una de 2,3 kg”. Sau mai rau ma pot astepta sa spuna ca el a fost cel abuzat si ca doar natura umana a facut ca micuta sa ramana gravida.  Acum ca il asteapta pe amorezul nostru 12 ani de suspendare din jocurile olimpice de societate, incearca s-o dea pe popa prostu’ si sa scape basma curata. Hai sictir and you’re busted! Sper totusi sa primeasca pedeapsa maxima sa-l invete aia la Gherla cum se “sare coarda” .

Semnat Mircea ‘al Batran

