Eu cand vreau sa fluier, tac.

Mai nou m-as apuca de fluierat, sa fluier cand n-am bani, cand mi-e foame sau cand mi-e rau. Sa fluier pe strada, fluier prin parc sau cand vad vreo fata frumoasa. La fel sa fluier si in autobuz, ori dupa vreun taxi. Da, am vazut filmul, un film destul de usurel, cu o poveste care probabil se repeta zilnic in Romania, iar scenariile de genul acesta parca de mult nu mai apar ca o tragedia in societatea Romaneasca. Lipsesc totusi din filme scenele cu fluieratul vantului prin buzunare, fluieratul vantului prin piata locurilor de munca si fluiera de veselie doar cei care duc doua mape la Palatul Victoria sau Parlament.  Cu toate acestea se pare ca a reusit sa smulga ceva lacrimi pe la Berlin. Oricum, desi m-as apuca de fluierat sigur nu-mi da nimeni nici urs, nici ursoaica, nici macar mierea de pe labele lor si o sa ma huleasca pentru ca fluier a paguba. Asa ca tac, oricum pasul greu, mi se-asterne natang, si poate am sa fluier asa ..ca sa nu plang.

Sa fluierati bine! Manati mai flacai!

