Meniu de criza

Daca mai aud o singura data de meniu de criza fac urticarie si icter. S-au inmultit speculantii de cand cu criza asta.  Au aparut tot soiul de combinatii gen: Meniul de criza” si “Meniul de sesiune” si mai este “All you can eat”. Toti alearga ca nebunii dupa retete cu preparate din soia s-o..ia naiba de treaba daca inteleg de ce tot apar supermarketurile astea ca ciupercile dupa ploaie daca tot am ajuns sa mancam precum chinejii orez cu pui, orez cu pui si sos, orez cu paine, orez cu lapte s.a.m.d. Parca vine vremea razboiului. Cum e sa iti scoti iubita in oras la un meniu de criza, cum sa mai urezi “pofta mare” la un meniu de criza, sau sa iti aniversezi casnicia cu un meniu de criza? Ma tot gandesc sa deschid si eu o bodega cu specific de criza. Meniu variat:

  1. miros de paine si lapte
  2. umbra de cascaval pane
  3. fructe din plastic
  4. salata din hartie creponata
  5. fosfor dezosat de peste
  6. eugenii cu crema de pantofi (e mai ieftina)
  7. La alegere se poate cere si meniul “second hand” (adica mestecat de altii)

Oare ce nume sa pun la bodega?… Poate ar merge Visul imaginatiei. Si ca sa am succes pe piata introduc adaosuri de 180% pentru ca in acelasi timp ofer si tratamente de slabit prin meniu, si ca sa fie exclusivista. Poate am noroc si vine Botezatu’ sa fluture ceva budigai, Hormonica sa faca un bot mic la Virinel ca salata e prea cruda, etc. Sper sa nu vina Nikita, ca aia imi cere 4 cefe de porc…Apropo…astia cum s-or descurca domn’le pe criza asta!?!? I-a mai toarna un paharel…hâc…

